Lid worden?

Lid worden van het Zeeuws-Vlaams Kamerkoor

Misschien heeft u ons beluisterd? Heeft u genoten van ons concert en zou u koorlid willen worden?
Dat kan! Als belangstellende kunt u altijd een aantal repetities meedoen om een idee te krijgen van het niveau van repeteren en om de sfeer van ons koor te proeven. Naast kwaliteit van zingen hechten wij waarde aan het sociale aspect binnen ons koor.
Wij vragen van onze leden koor-/zangervaring, ambitie en een enthousiaste inzet.
Om officieel lid te kunnen worden zullen na enkele repetities audities gehouden worden. De dirigent/ bestuur bepaalt of u kunt worden toegelaten (rekening houdend met de stemverhoudingen in het koor). Bij toelating, maar nog geen behoefte aan uw stemsoort bestaat de mogelijkheid op een wachtlijst geplaatst te worden.

Iedereen is welkom, momenteel zoeken we voornamelijk versterking van tenoren, alten en sopranen.

Waar?
De repetities worden wekelijks op woensdagavond van 19.15 u. tot 21.15 u. gehouden in "de Straete", Zandstraat 40 te Sas van Gent (Zandstraat).
Interesse? Wees hartelijk welkom!
Neem contact op via de contact-link om u aan te melden voor een vrijblijvende repetitiedeelname.